I LOVE TO DANCE

| Postat i: vardag
1
 
Fick ett medelande på facebook att jag var med på sn's hemsida (alltså tidningen för södermanland, där jag bor), så jag gick in och där var jag och min grupp som framsida eller vad man säger som en liten ikon på sidan, riktigt kul! Självklart var det inte bara jag och min grupp som var med utan alla andra grupper som också dansade, men det var roligt att vi var med på frambilden! Men har haft en underbar dag med hela gruppen och måste tacka Melinda som är min ledare eller vad man säger som gjort ett sånt otroligt bra jobb! 
 
Insåg idag att jag älskar att dansa, har gjort det i 2år nästan om inte mer och har utvecklas så mycket men skulle vilja bli så mycket bättre och fortsätta med dansen. Det är så kul och avslappnande. 
Hittills till I LOVE TO DANCE


Linda

Roligt:D


URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: