G R E A T STUFF

| Postat i: vardag
0
 
Jag har vart en enormt stor belieber för ett tag sen, eller ja jag gick på hans konsert och stog allra längst fram (tack hannas moster!!) grät och grät och hade en av de bästa stunderna i mitt liv. Jag har inte följt hans nya låtar speciellt mycket, och när jag lyssnat på dem så har det inte vart något för mig. Men jag måste säga att han fortfarande är en stor förebild för mig! låtarna är inte riktigt min stil, inte alla iaf men jag fick en kommentar om jag ska gå på believe på bio och japp det ska jag! Därför blev jag lite taggad att kolla videos plus att jag hittade denna på youtube och måste bara säga att han är så snygg och jag smälte en lite bit när jag kollade på den. hehe, jappjjappp
Hittills till G R E A T STUFF





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: