G O O D N I G H T

| Postat i: vardag
0

 Mys-pyjamas på.

Hög på livet just nu, nej men har haft en sån grym dag idag och vill inte att den ska ta slut. Imorgon ska hela släkten till mormor & morfar och äta stor middag, alltid lika kul att träffa alla. Dock vet jag inte hur jag ska kunna få i mig mer mat efter idag.. Haha! Men gud vad skönt det var att bara äta och inte tänka så mycket, terapi! 

Men längtar grymt mycket till gymmet just nu, det är skönt att ändå vara borta och inte träna så mycket men när man väl kommer hem så har man mer motivation än någonsin! 

Hoppas ni har haft en lika grym dag som jag, nu ska jag och Josefin kolla himym å sen sova. Godnatt sötnosar!

Btw så är det en design på G, en stilren och mycket fin tycker jag, höhö.
Hittills till G O O D N I G H T





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: