EFTER EN PW I SNÖN

| Postat i: recept, vardag, ätbart
1
 
Halllloooj, vaknade och gick sedan ut på en pw med min mamma fast i lite lugnare tempo. När jag kom hem var jag grymt hungrig så jag gjorde gröt och sen satte mig i sängen, så nu kollar jag lite PLL och ska till gymmet om 40min kanske. Det blir kondition och mage för gårdagens pass blev inte alls bra, fick jätte lågt blodsocker och kallsvettades vet inte riktigt varför? Men jag gick hem och vilade istället men idag kör vi igen. Gör om, gör rätt! :) Senare ska jag inte göra så mycket, vi får se hur denna lördag blir. Kanske en sväng på stan för att köpa lite julklappar och julkläder. bloggar senare, ciaaaaao
 

Recept: 
1dl fiberhavregryn
1½ vatten (ungefär)
lite banan
hallon
liiiite yoghurt
 
Gör såhär:
-blanda ihop havregrynen och vattnet
-ställ i micron i ca 2-3 min på högsta värme
- häll på hallon och banan och överst lite vanilj yoghurt
så nedrans gott så jag vet inte vart jag ska ta vägen? standard frukost!
Hittills till EFTER EN PW I SNÖN


Emelie

Tack så mycket! :D
Jag har en nikon d3000 och ett 35mm f1.4 objektiv :) Jag brukar inte göra så mycket med mina bilder mer än att ljusa upp dom lite bara :)


URL: http://www.ayeartogo.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: