D A G E N

| Postat i: vardag
0
Bästa Liam<3

Imorse var jag på ett core-pass som gick bra, jobbigt men bra! Efter det cyklade jag hem  och åt lite lunch. Pappa messade mig runt halv ett och sa att han hade hämtat liam och undrade om jag var hemma, vilket jag var så blev jätteglad och hängde med dom till min systersuppvisning (hästar och ridgreja), hon var hur duktig som helst! Så denna dag har jag spenderat med min familj, mysigt! 
 
Påvägen hem så märkte jag att mitt kort var borta, eller ett busskortsgrej där jag har alla mina kort (gymkort, ID-kort, kontokort, 100:-, biljetten till kvällens pass) så jag var fett med fett orolig, men nån hade lagt den i brevinkastet. Tack till alla snälla människor som fortfarande finns kvar! Tacksam som fan alltså. 

Nu ska jag bara chilla och göra mat om ett tag, för sen blir det multipass! 
Hittills till D A G E N





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: