BÄSTA FRUKOSTEN

| Postat i: vardag, ätbart
1
 
Frukost är det viktigaste målet på dagen så se till att du äter en stor och god frukost!
Jag åt gröt med hallon och lite banan, supergott! Tog även en knäckemacka så jag står mig lite längre. Idag ska jag inte göra mycket, ska gå i skolan tills 15:20 sen drar jag väll hem och sen ikväll ska jag på multipass, Ska försöka titta rätt på tiden igen :p haha. Men ska snart gå och sminka mig och försöka hitta något jag kan ha på mig, sen cyklar jag iväg till skolan, vilket kommer bli grymt kallt! 
 
Höst-/Juldesign
Nu är det många som byter design till en lite mörkare, juligare design. Vilket jag är sugen på med, så ska kanske sitta och knåpa med det i skolan/efter skolan. Så får vi se om det blir nått! Men kommer nog ha kvar själva stilmallen bara att jag byter ut lite färger o headern :) kanske snöflingor :pppp åh sååå mysigt! 


 
Hittills till BÄSTA FRUKOSTEN


Anonym

så gott!


URL: http://matildays.forme.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: