visste du?

| Postat i: vardag
0
 
  • Jag ställer alltid mitt alarm på ojämna siffror, om jag ska upp 7 så ställer jag klockan på 06:56 till exempel, det är nått tix som jag alltid haft, haha. Men då kan man ligga kvar lite i sängen och gå upp när man egentligen skulle gått upp.

  • JAG ÄLSKAR TE, jag seriöst hinkar i mig flera liter om dagen, vet inte om det är sådär jätte bra men gott som fan. Det är också så mysigt att dricka något varmt liksssooom. Två koppar till frukost och sedan blir det kanske upp mot 4 koppar när man kommer hem från skolan, om inte mer :p

  • Jag går upp extra tidigt bara för att hinna äta frukost i lugn och ro, hatar att stressäta. Det går seriöst inte och får så ont i magen av det så ställer klockan lite tidigare så jag kan kolla serier och se på frukost innan jag beger mig till skolan, jappjapp.

  • Jag älskar att ha någon att skriva med på tex sms, facebook eller bara någon app. Det är så mysigt och roligt att ha någon att snacka med, därför blir jag så grymt glad när mina följare på instagram skriver till mig om olika saker, det värmer otroligt mycket<3

  • Jag tröttnar såååååååå fort på låtar, jag hittar en grymt bra låt lyssnar på den helahela tiden och efter nån dag så är den uttjatad... Men efter någon månad kan jag lyssna på den igen. haha. Jag har mina eminem perioder och nu är jag inne på min 4 kanske, som kom idag. Nu kan jag inte sluta lyssna på han och snart blir det utjatat men om en månad kan jag lyssna igen, haha. Knäppt!
Vet inte riktigt om detta var något roligt inlägg, men kände för att skriva lite om mig som ni kanske inte visste? Eller så gjorde ni det. vem vet? Nu ska jag fortsätta kolla på drop dead diva och dricka upp mitt te. bye
 
Hittills till visste du?





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: