freedom.

| Postat i: vardag
1
 
FREEDOM. Älskar det ordet.
Kom nyss hem från lite mer än en timmes pw och ordet jag känner just nu är freedom, jag blir på så jävla bra humör när jag vart ute länge och bara tar det lugnt. Gick hem från skolan för att jag inte alls mådde bra men tog en ipren och vilade resten av dagen sen hade jag legat i sängen hela dagen så kände att jag måååååste ut. Så egentlirgen blev det ingen pw utan en lugn promenad och det var så himla skönt, solen i ryggen och podcast i lurarna. Har börjat lyssna på träningsglädje talks, hennes blogg hittar ni här. Ska börja läsa hennes blogg för hon hade riktigt bra saker och säga. Men nu ska jag göra kvarg, bye
 
Hittills till freedom.


Veronica

Vilken härlig bild!


URL: http://wallgrenveronica.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: