nystart

| Postat i: vardag
1
jag älskar dig till månen och tillbaks

Nu har jag inte bloggat på riktigt länge, känns tomt på nått sätt eftersom jag själv är så van att blogga och ha det som en del av min vardag. Men jag börjar få tillbaks min motivation till bloggen men känner ändå att jag vill ha någon förändring?! Antingen ny bloggportal (har ansökt på stronger.se's sida) eller ny design men jag vet inte riktigt? Jag ska försöka uppdatera oftare och lägga ner lite tid här, eftersom det fortfarande är så många som tittar in här. Vilket är superkul! 
 
Friiiiidaayyyy
Det är fredag idag och vart ledig, supermegaasnajs! Jag kommer bara slappa denna kväll och det ska bli sjukt najs. Spenderade dagen på stan idag med min syster och mamma, åt lunch på fresta med mina syster och har sedan kollat runt lite och fick med mig ett par nya jeans, svarta vilket jag behövde. Min mormor har lagat mina gamlka svarta en gång och tror dem ej går att rädda igen, haha. 

Ha en grym kväll och kom gärna med lite förslag eller annat matrial ni vill se här i bloggen, har funderat på att börja filma lite vad jag gör på dagarna och så, är det något som skulle va roligt att se? :D krammmm
 
Hittills till nystart


hannispannis stekpanna

KLARt vi ska börja filma??? nu när min kamera filmar i hd kan vi köra gärnet å göra AAASSNYGGA filmer i sommar och så :DDD:D:D:D fett taggad!
tänk liksom någon med långt hår som springer på en äng och så filmar vi och lägger på en bra låt, mm mm mm :)))))))))))))))))))))))))))))))

Svar: Haha, ja jag har börjat filma med fridas såatteeeeeee
erica björkander


URL: http://hannatan.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: