GODMORGON

| Postat i: vardag
2
 
Handikappad
Ja precis, det är det jag är utan min telefon. När jag vaknar på morgonen och ska kolla igenom instagram, ifall jag fått några medelanden eller mail så bah neeeeeeej, jag har ju ingen mobil. Skriker på mamma och frågar vad klockan är, haha. Men tog mig ut på en pw i hamnen och det är tydligen nån kanottävling så jag gick inte själv. Där kommer jag nyvaken, utan smink, slarvig tofs och en stor ful tjocktröja. De va inte kul. haha. 

Men nu har jag fått i mig frullen och håller på att tänka lite vad jag ska göra idag? Alla ska typ bort och jag stannar kvar här, höhö. Men ska iallafall baka proteinbars men vill till stan för att testa klänningar så vi får se hur det blir. Jag vill verkligen inte bara sitta hemma, det är så tråkigt.... Får väll bli ett gympass också, det är så skönt för på helgerna är det alltid tomt på gymmet, yey! 
bye!
Hittills till GODMORGON


GoForFit

Mums! :)


URL: http://goforfit.se
Annika

Gott :D


URL: http://blogofphoto.webblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: