glädje

| Postat i: vardag
0
 
Igår (torsdag) så träffade jag min kära bror och hade några timmar med honom vilket var otroligt mysigt!! Lite för lite tid för att kunna hinna göra något men får hoppas att det blir längre nästa gång, har alltid lika mysigt och massa skratt! Hans skratt och hans leénden är helt oförglömligt och sätter sig i huvudet❤ Men senare kom rebecca som är min låtsassyster i princip, det är var vi säger iaf ;) & vi umgicks och hade det myspys med min riktiga syster Frida som ni ser på bilderna, haha. Så jobbigt att förklara men ni måste ju veta, right? Hade iaf en grymt mysig dag med massa glädje :D Nu måste jag springa på toa för jag håller på att kissa på mig, heheh.
 
Hittills till glädje





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: