u p d a t e

| Postat i: vardag
0
Kvallen suger dock på sista bilden men jag bryr mig eeej
 
Lite update tänkte jag, eftersom jag är så kass på att uppdatera så tänkte jag vara lite bra iaf. Det är måndag och jag har ett bra humör för ikväll ska jag på multigym-pass med min familj och efter ska jag få hjälp att bygga upp mitt knä lite iaf. Helgen har vart riktigt mysig, har bott hemma hos Carro och vi har typ kollat massa PLL och bara chillat. Känner att stressen börjar komma för jag ska hinna med så mycket saker innan jag ska till London, fast egentligen ska jag inte göra så mycket men tror det är för jag ska ha koll på alla saker själv, nu ska inte mamma med så hon kan inte ha koll på pass osv. Det ska faktiskt bli kul att kunna ha koll på saker och ting men ändå lite läskigt... haha! Men det blir bra, det är ju inte så att jag åker ensam!??!? 
 
Gillar ni i bilderna? haha lite random bilder men gillar första bilderna dom är så mysiga typ bara för att det är så himla fint och mysigt i carros kök! Nu ska jag börja med en arbetsupg i skolan och sen ska jag hem och städa lite och baka proteinbars!! :D 
 
Hittills till u p d a t e





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: