T i s d a g .

| Postat i: vardag
1
Det är tisdag idag och jag har ett bra humör, tror jag? Jag har gjort fetaostsallad till lunch och längtar tills jag får äta det, hahahha. Mat är det ända jag kan tänka på i skolan :-) Kollar på how i met your mother och väntar på att en lektion ska börja sen luuuuuuuuuunch. Var nyss och köpte lite lunch och frukost till Hanna eftersom hon varken hade ätit frukost eller lunch så vi passade på att fota lite snabba bilder för att visa mitt toppenhumör today! Men en sak som drar ner humöret lite är att en annan del av mitt knä har börjat göra oooooooooooont :/ Men vi söka upp en sjukgymnast så vi kan bygga upp det från grunden :D
 
Hittills till T i s d a g .


marina

Oh fetaostsallad!!


URL: http://marinapalme.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: