Sol & ett härligt humör

| Postat i: vardag
0


Detta var för kanske en kvart sen, vi fick en uppgift i idrott och sedan satte vi oss utanför skolan och skrev lite, var så himla härligt. Det brände härligt på benen och längtade otroligt mycket efter mina solglasögon.... Efter skolan ska jag och Amela ut på en pw/springtur och det ska bli så himla härligt! Sen är det helg för min del, utvecklingssamtal imorgon och lite små uppgifter att göra men ändå så himla skönt med att vara ledig från skolan! Ska inte heller göra så mycket i helgen, får hoppas på härligt väder så man kan vara ute! På fredagkväll ska jag föresten till pappa och så ska vi grilla och ha det mysigt, ska bli jättemysigt! 

Endast en lektion kvar sen, heeeeeeeeeeeeeeeeeelg :)
Hittills till Sol & ett härligt humör





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: