R O M M E

| Postat i: vardag
1
 
Haft en toppendag i romme och har verkligen lärt mig att åka snabbare och vågat ta chanser när jag åker snowboard, för er som inte vet så har jag bara kört snowboard 1 gång innan i mitt liv och tycker faktiskt själv att det går riktigt bra. Jag hänger verkligen med de andra och har suuuuperkul. Det är så himla kul att åka snowboard, så mycket roligare än skidor enligt mig! Har en halv dag i romme till innan vi åker hem till nyköping igen. Men bor på vandrarhem igen fast på ett annat ställe så vi har egen stuga så det är supermysigt! Nu ska jag fortsätta kolla på mello med min familj & släkt. Känner mig lite extra cool i mina dopejacka höhöööööö. Imorgon ska vi köra mer i parken och ska verkligen testa på att hoppa ordentligt!
 
NU KOMMER LINUS SVENNING, MÅSTE GÅÅÅÅ!!
rösta på han btw!!
 
dagens middag, mums!
Hittills till R O M M E


MATILDA

gott med tacos =)


URL: http://matildays.forme.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: