Ny vecka och mindre dagar till..

| Postat i: vardag
1
 
LONDON!!
Det är inte alls länge kvar nu, näst nästa helg så kommer jag och Josefin shoppa loss i London, vi kommer bo på hotell och typ ha det bäst! 
 
Men till verkligheten igen, det är tisdag och jag är på relativt bra humör, är skit trött från gårdagens mördarpass på gymmet, tror dock jag överansträngt min vänstra axel så kan knapp röra den, varför varför varför ska jag få skador hela tiden? Allting går emot mig inom träningen, det suger! Men en bra nyhet är att nästa vecka ska jag få lite hjälp att bygga upp knät med lite övningar som en personal ska visa mig :D Superglad! 

Annars då? Jaaa livet rullar på, ffitnessfood bloggen blir bara större och större vilket gör att jag har mindre tid för denna blogg men något inlägg här och där kommer det komma när jag känner för att skriva av mig lite, Men det är grymt kul att det fortfarande är hyfsat många som kollar in på denna blogg :D Är mitt liv intressant? hahah, nej det kan inte vara det, haha... Nu ska jag skriva ett inlägg på andra bloggen, hare!
 
Hittills till Ny vecka och mindre dagar till..


dite

men åh vad roligt, vill också till london!

Svar: Ja det ska bli riktigt kul! :)
erica björkander


URL: http://affys.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: