my weekend

| Postat i: vardag
1
 
I lördags så började dagen med godisbron, handling & lite träning. Efter det åkte jag och mamma till bion och kollade på hundraåringen som förövrigt var riktigt galen film, haha men sjukt bra! Påvägen hem hämtade vi upp Carro och beställde pizza och tog med oss det hem. Åt pizza och onyttigheter som aldrig förr och låg på golvet 2 gånger den kvällen pga för mycket mat eller godis, höhö..... bra där Erica? Hade förövrigt en riktigt mysig kväll! Vaknade hyfsat tidigt med Carro som skulle på bomässan ( vettefan om det heter så men de tror jag) och jobba så vi åt lite frukost och sedan sprang hon iväg, haha bokstavligt talat ;) 

Drog till gymmet med mamma, frida och massa andra som vi kände och det var riktigt kul att det va så många som var med på gymmet och det var inte alls mycket folk som gjorde att man passade på att testa lite övningar osvosv. superkul! Åkte hem och gjorde lite plocklunch med sallad, minihamburgare vi fått från carro och massa mer, hahah asså kolla så sjukt söta?!?!?!!?! :D Blir typ kär? Resten av dagen har det inte hänt så mycket, gjort lite ärenden (åh vad vuxen jag låter nu, wihooo) och mått riktigt bra. Tack vare min kusin så har jag unnat mig lite glass och annat idag och det var en väldans terapi för mig :D hahah! 

Föresten för er som inte vet så köpte jag handskar till träningen (ÄNTLIGEN!) för att mina händer snart inte är händer utan bara blåsor efter att stångar och hantlar jag hållt it, haha. Så det är riktigt skönt så slipper mina stackars händer bli mos. höh. Nu ska jag göra iordning mig och sen blir det att sova för imorgon ska jag upp på en pw! :D hare mannar.
 
Var skönt att skriva av sig lite, hoppas ni inte somnade.
 
Hittills till my weekend


Madeleine Weber

Vilken fin blogg du har!

Svar: Åh tack vad glad jag blir! :)
erica björkander


URL: http://webermadeleine.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: