KICKSTART

| Postat i: vardag
0
 
Godmorgon vänner!
Sitter just nu och kollar på kickstart med ida warg, älskaaaaaaar det! Bara synd att det är så kort, önskar det kunde va en halvtimme ist, haha. Jag går sista dagen i skolan innan jag tar helg och flyger mot london. Är så taggad! Har legat uppe hela natten och planerat allt jag ska göra efter skolan för att hinna. Har också ätit mycket mackor inatt och imorse så bestämde mig att försöka skippa det ett tag nu när jag verkligen käkat upp allt som vi har hemma. haha.

Idag är Hanna sjuuuuuk, grymt trååkigt + att vi har alla tråkiga lektioner idag som engelska, samhäll & typ inga medialektioner..... Men hoppas denna dag går fort så det blir fredagmorgon, wihooo! Som ni vet så blir det dålig bloggning under helgen, ska se om det kanske trillar in något inlägg? Men youknow :) kram
 
Hittills till KICKSTART





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: