HÄRLIGA SÖNDAG

| Postat i: vardag
1

Hej kidzzzzz
Vaknade ganska tidigt imorse och åt frukost och sedan stack jag iväg och lämnade ut lite cv. Dem tog slut ganska fort så har fortfarande lite olika ställen att lämna till! Jag mötte sedan upp amela och fortsatte med att lämna ut cv:n. Vi stannade sedan på coop extra och köpte plocksallad som nog är det bästa som finns! Var supergott och supermysigt. Vi satt på en bänk i solen och snackade och hade det riktigt bra! 

Älskar sånna här dagar när man bara gör massa saker istället för att sitta hemma och göra ingenting, visst det är skönt det med men det är så mysigt att bara komma ut i det fina vädret. Men det är verkligen skönt att det blir varmare och varmare, måste verkligen köpa en vårjacka blir alldeles för varmt för vinterjackan nu! Kram på er

Hittills till HÄRLIGA SÖNDAG


Anonym

Hejsan Erica!
Jag är en tjej som bor i stockholm som har blivit väldigt insperarad utav din blogg, jag har en fråga till dig!
Jag äter middag varje dag runt 16.00 sen går ja till gymmet och tränar, vad kan ja äta runt 20.00 nör ja kommer hem från et träningspass? en del säger att ja kan äta banan och dricka ett glas oboy eller ett glas mjölk?
gillar inte bär o kvarg osv så de avstår jag gärna ifrån..
snälla hjälp mig vill ner i vikt!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: