Blå ton & hög iso

| Postat i: vardag
2
 
5 bilder från kvällen, tog med kameran ner till havet och hade precis börjat mörkna så det fick bli hög iso och långsamma slutartider därför är kvalitén lite sämre, men gillar dessa bilder riktigt mysigt på nå sätt. Denna kväll har vi grillat för första gången detta år och det var så himla mysigt & GOTT! Snacka om att jag längtar mer til sommaren nu då man typ grillar varje kväll :D Har sedan ätit lite fruktfat medans alla andra äter massa godis :////
 
Imorgon är det min cheatday som jag inte haft på länge så nu ska vi slå på stort! Pizza & godisbron imorgon :DDDDDD Medans min syster är på kalas så ska jag och mamma gå på bio och sedan kommer carro till oss så ska vi gå och köpa pizza och sedan äta godis framför något bra på teven. Var riktigt längesen jag hände med carrrroooobus så det ska bli riktigt kul & mysigt! Blir nog en toppendag, kanske blir lite träning på förmiddagen med Hanna om det hinns med! Allt blir så jobbigt när man bor långt ifrån stan (hos pappa). Men nu ska jag försöka låta bli att äta godis och sedan dricka ännu mer te :D kramizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
 
Hittills till Blå ton & hög iso


ELSA

måste säga att jag började lyssna på skön musik, klickar in på bloggspaning utan högre förväntningar och att se dessa kort till musiken - de blev så otroligt vackra.

Lyssnade på Christina Perri - A thousand years

Svar: Åh vad härligt det låter, tack så mycket! :)
erica björkander


URL: http://sadistiskmytoman.blogg.se
Felicia Andreasson

snygga bilder :)

sv: Åh tack så jätte mycket! :D


URL: http://feliciafoto.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: