Bättre humör får man leta efter.

| Postat i: vardag
1
myspys med filtar och mellanmål på balkongen
 
Såhär såg det ut idag när jag och Hanna hade en liten picknick på våran balkong, det var så himla mysigt. Massa filtar och mellanmål som beståd utav kvarg med mango och massa te + vatten. Sen satt vi där och hade lite musik & snackade och hade det alllmänt bra. Sen cyklade vi mot Sjösa och hämtade lite grejer till henne sen hem och laga mat och seeeeeeeeeeeeeeeeen ett pass på gymmet, allt detdär gick så himla fort och vi hade så jävla bråttom men år iallafall en supergod quinouasallad som jag dock inte hann ta kort på eftersom vi hade så neeeeedrans bråttom. Men ska göra den imorgon också för den måste jag äta igen, höhö. 

Passet gick bra, är vädligt otränad efter detoxen jag gjorde så det blir nog en rejäl träningsvärk imorgon. Det får vi hoppas på iaf! hehe. När vi kom hem så åt vi lite protein framför teväään och nu sitter vi duschade och trötta. Vart en ganska hektisk dag även fast jag var ledig, men super härlig och rolig dag och hoppas på ett grymt bra väder imorgon då jag ska grilla hemma hos pappa! 
 
Hittills till Bättre humör får man leta efter.


Sofie

Åh vad mysigt det ser ut!


URL: http://sofiebacklund.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: