M Å N D A G

| Postat i: vardag
1
random bild från stockholm.
 
Godmorgon på er. Skolan igen då. Kulkul. Nej men det är måndag igen och jag är ganska trött sov tillochmed över tiden när jag skulle gå ut på pw.. Men det är ju faktiskt första dagen såatte, men går efter skolan istället så det är lungan. Men hoppas denna vecka går fort så att lördagen kommer hit för då blire ROMME med släkten, ska bli så nedrans najs!! Ska åka snowboard igen vilket ska bli superkul! Vet inte hur bra jag är nu när det gått ett tag sen jag åkte :pppp nu ska jag ha engelska, bye
 
Hittills till M Å N D A G


-J U L I E T T E-

har inte du lov den här veckan?? :/

Svar: Nej, bor i nyköping så har lov v.8 :)
erica björkander


URL: http://juliettems.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: