AVESTA VANDRARHEM

| Postat i: vardag
0
just hanging with my sister
 
Har nu kört bil i några timmar och är äntligen framme i Avesta som ligger i Dalarna. Trodde inte alls jag skulle orka köra så länge plus massa regn och mörkt men det gjorde jag. Proppade i mig en kebabsallad påvägen och ångrar det nu, haha. Vi har bosatt oss i ett vandrarhem, ett grymt stort hus som är allmänt läskigt. Finns sånnahär gamla gungstolar och en mörk korridor med grön lampa, jag säger bara hjääääääälp hahaha. Men som tur ska vi inte bo här länge, vi drar tidigt imornbitti och då åker vi mot ROMME! :D Bor sedan i en stuga några km bort imorgon! .:D 
 
Blir nog att sova tidigt, är så grymt trött efter att vart koncentrerad i 3 ½ timmar :ppppppp
Föresten jag klarade en av mina stora rädslor ute på vägen idag, ambulans. Har alltid tänkt att vad ska jag göra om det kommer ambulans nu!??!?! Så hjärtat pumpade ganska högt när jag såg blåljusen men jag klarade det galant hahah så ''stolt'' över att jag inte fick panik :) kramkram
 


Hittills till AVESTA VANDRARHEM





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: