when the mood is on top

| Postat i: vardag
0
 
Nu är påsklovet i full gång känns det som (åh der rimmar) & jag är riktigt lättad över att det inte är någon skola imorgon eller resten av veckan, behöver verkligen denna vecka för att koppla av och ta det lugnt... Vilket innebär massa träning! hehe. Jag har köpt nytt träningslinne och träningsbh från nike så är pretty happy men inte min plånbok...Var nära på att köpa ett par träningstights också men plånkan sa ifrån :/ 
 
Jag har iallafall haft en grymt härlig helg med mina nära kära, helgen började med att vi åkte upp till stockholm för att fira min kusin och åt på jensens. Vaknade hemma hos dem och åt en god och sen frukost med allihoppa och senare begav jag och mamma oss till Ikea där jag köpte lite nya saker,Lunch på heron och kvällsmys framför teven med massa gott. Har blivit massa onyttigt denna helg i lite för stora portioner men imorgon är det ny dag & ny vecka och är riktigt peppad på träning nu när jag har ett nytt pass att följa!
 
Har haft lite problem med maten, tror jag ätit för lite på dagarna och sedan hetsätit på kvällarna/nätterna och har inte insett det förns nu men från och med imorgon ska jag öka portionerna något för att se om det hjälper och vill helst inte att detta ska bli något sorts ätstörning eller så. Men det tror jag inte och eftersom jag älskar mat så hoppas jag inte att detta ska bli något stort problem, men det är alltid bäst att ta tag i det innan det är för sent. tack för en grym stöttning från min kära mamma<3 
 
Nu ska jag sätta på något och försöka somna efter det, imorgon blir det pw innan frukosten och resten av dagen är helt oplanerad så vi får väll se hur den blir, min syster kommer hem på kvällen så det blir nog lite mys framför teven. kram!
 
 
Hittills till when the mood is on top





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: