TRÄNINGSKONVENT

| Postat i: training/health
0
2 bilder från dagen - finns också på min instagram: fitnessbyerica
 
Denna dag började med en grymt god frukost framför New Girl och sedan åkte jag och mamma vidare till ramdalen där vi skulle på medleys träningskonvent. När vi kom in så fick man goodiebag och massa härlig energi från alla instruktörer. Körde totalt 5 pass idag, började med GRIT cardio där svetten rann och man knapt andades och sedan blev det BODYATTACK, lunch. Efter lunchen blev det multigym som var det absolut bästa men jobbigaste passet på hela dagen. Sån (ursäkta språket) jävla bra energi, alla skrek och peppade varandra även dem man inte kände och alla bara kämpade tills man låg på marken och kippade efter luft. Det var så otroligt kul!! Sen blev det lite BODYCOMAT, som var någon slags kick & box i luften som var grymt kul och kände mig så stark :D Sist blev det power yoga som var perfekt avslutning då man var helt slut efter alla pass.
 
Denna dag har vart så nedrans lyckad och är verkligen nöjd med min instats och alla var så himla glada och spred otroligt bra energi omkring sig. Motivationen bara steg mer och mer för varje pass som vi gick på och ville aldrig sluta. Sånna här konvent som medley har 1 gång per år är för alla och det är helt gratis, så om ni inte har kort på medley så kan ni fortfarande komma in och testa otroligt många pass! Grymt kul alltså!

Resten av kvällen kommer jag tillbringa i min säng framför new girl med min yollibox, perfekt avslutning på denna lördag! Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag, kram på er!
 
Hittills till TRÄNINGSKONVENT





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: