Q/A MUSKLER

| Postat i: training/health
0
 
Hur tränar man för att inte få så stora benmuskler? jag har nyligen börjat träna och det är jag lite orolig för... Älskar din bloog förresten! :)

Vad roligt att du börjat träna, har humöret ändrats något i vardagen tycker du? Men åter till din fråga..
Jag tränar inte alls mina ben ofta och har inte så stor kunskap hur man ska träna dem utan jag kör mitt egna race. För att inte få stora muskler så ska du inte köra mycket styrka, så enkelt är det. Men du ska veta att få stora muskler är inte något som händer på 1 dag utan det tar tid och mycket vikter. Du ska absolut inte vara rädd för att köra på med större vikter. 
 
Jag tränar mina ben 1-2 ggr i veckan och då kör jag lägre vikter men mer set & reps. På det viset så håller du benen tränade men inte ökar musklerna om man säger så, & det är mer förbrännande än när man kör högre vikter men lägre set & reps. Ibland känner jag för att köra höga vikter bara för att det är roligt med variering & det kommer inte göra att mina ben blir större. 
 
Du ska absolut inte vara rädd att öka vikterna, det tar tid och många vikter för att kunna få stora och muskulösa ben. Jag tycker det är riktigt häftigt att se tjejer med stora muskler men själv vill jag ha ganska normala ben men helt okej starka, haha om ni fattade vad jag skrev där. Men ett 6-pack ska jag allt ha och stora snygga armar.Det är väll det jag strävar efter! 

Hoppas du fick svar på din fråga och tack så jätte mycket för din kommentar. Stor kram!
 
 
 
Hittills till Q/A MUSKLER





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: