Härliga fredag

| Postat i: vardag
0
 
Hej vänner, wazzup?
Igår gick jag och Hanna på ett kick och boxpass, det var nog det jobbigaste passet jag gått på men såååå otroligt kul! Man fick ut sin ilska och bara slog tills man inte hade någon ork kvar. Så det ska jag verkligen gå på igen! Så vi fick en härlig färg i ansiktet efter passet, älskar när man får det för då ser man att man verkligen jobbat, även fast man ser ut som en tomat så älskar jag det. haha.
 
Idag är det fredag och jag & några från min klass ska på ett litet fotojobb. Vi ska fota en konsert och intervjua lite, kommer sedan få lite komp utav det, skönt! Men nu ska jag fortsätta lyssna på lektionen, fast jag vet inte riktigt vad vi gör? Jo tydligen ska vi filma. igen. usch vad jag är trött på det, haha. Jag vill FOTA inte filmaaaaaaaaaaaaa. Var tvungen att skriva ut min ilska lite, hejsvejs!
 
Hittills till Härliga fredag





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: