BENÖVNINGAR

| Postat i: tips, vardag
0
här kommer lite bra benövningar :) 
jag kör inte så mycket styrka i ben förutom att jag springer. men tror jag ska ge mig på lite styrka där.
och köra ''the perfect thigh gap'' nästan varje kväll, men till att börja med kör jag 4-5 ggr i veckan :) 
 
tips:
- kör ''legday'' 1 gång i veckan riktigt hårt istället för lite varje dag.
- kör 3-4 reps för varje övnning med 30-60sek vila mellan repsen.
- om man vill ha smala ben så rekomenderar jag att springa mycket och varva med tunga benövningar.
- det tar några ggr innan man lär sig en ny övning så var inte rädd att det blir fel första gången.
- i benen är man oftast starkt redan från början så var inte rädd att ta i.
- om man vill bygga upp muskler så ska man nog köra lite varje dag och öka, annars kör man riktigt hårt i gång i veckan somsagt.
 
tänk på att fokusera när man tränar, och lyssna på kroppen inte hjärnan.
 
Hittills till BENÖVNINGAR





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: