BE YOU

| Postat i: vardag
0
hahahah kära vänner detta är jag och hanna
 
jag har alltid haft ganska lätt att lägga ut fula bilder på mig och tror att de kan va väldigt svårt för vissa.
men ni har ju sett hur jag ser ut och då kan man ju göra bloggen lite roligare att lägga ut fulare bilder.
vet inte vad hanna tycker om detta men. . . . 
 
vad jag försöker säga är att bjud lite på själv. de är väll ingen som dör av de. right?
 
 
dagen: vaknade hos hanna och hade lite bråttom för hon skulle iväg på innebandy och jag stack hem så nu har jag ätit lite frukost och väntar på hanna för vi ska äta lite kebab eftersom det är cheatday :DDDDD
tänkte köra utan fuskdagar först men man inser ganska fort att det går inte. så idag ska jag äta vad jag vill utan att tänka :) alla behöver det!
 
Hittills till BE YOU





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: