ÄT MER GRÖNSAKER

| Postat i: tips, training/health, ätbart
0
canon eos 40d
 
Man kan aldrig äta för mycket grönsaker, man ska helst äta det till varje mål man äter. Ersätt pommes frites mot morötter i ugn eller grillade (jätte gott!) och gör nån sallad med dressing istället för att äta potatis osv. 
 
Man kan också göra spagetti av squash har jag hört är jätte gott, sen finns det att köpa fullkorns spagetti som innehåller bättre saker. När min familj äter pasta så brukar jag äta grönsaker eller koka min speciella pasta. Det är inte så farligt att äta potatis till maten men det bästa är ju att ersätta det med grönsaker, eftersom jag ääälskar grönsaker så är det inget problem för mig! 
 
Hittills till ÄT MER GRÖNSAKER





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: