L O V L E Y

| Postat i: vardag
1


Ledsen för den grymt dåliga uppdateringen, jag har just nu lite bloggtorka... Men blogglusten kommer nog tillbaka snart! Jag tror också jag håller på att bli sjuk så jag får inte träna så hårt vilket suger för det känns som jag aldrig blir riktigt frisk och får inte ta ut mig till max vilket jag vill, haha! 

Ni får två bilder från idag, så mysigt det börjar bli i lilla nyköping å himlen efter skolan var riktigt fint! :D 
Hittills till L O V L E Y


veronica eriksson

Härliga bilder! :)
Sv: Om du kollar bland kategorierna "Frågor och svar" så har jag skrivit nästintill allt om det gymmet. Så kika in där! På Indoor Walking passet kör man crosstrainer (typ) intervaller i olika positioner! :)


URL: http://vveronicas.com/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: