FREDAGSGODIS

| Postat i: training/health, vardag
2
 
Sååååååååhär mycket godare än godis, just saying. Jag gick ju till gymmet förut och var inte alls peppad kände mest ''nu får vi dethär överstökat'' men när jag väl kom dit blev jag helt plötsligt superpeppad! körde löpningsschemat och sedan en magprogram som jag fått tips av från Ida Wargs blogg. Ni har videon nedanför :)
Men nu sitter jag i sängen och har nästan ätit upp allt förutom smoothien som jag ska smaska på till ett PLL avsnitt. Sedan blir det nog att sova för imorgon måste jag packa och fixa iordning för stooooockholm! 
eller tekniskt sätt är det inte stockholm, men allt utanför nyköping kan man säga är stockholm. För det är så mycket bättre. haha! 
 
Hittills till FREDAGSGODIS


Emilia

åh vilken härlig bild! Jättefin blogg du har, kolla gärna in min! Kram

Svar: Tack och tack, det ska jag göra :) kram
erica björkander


URL: http://millia.blogg.se
Käthes Mode / Personal Shopper

Mmmm, ser gott ut!

Svar: det var det verkligen!!
erica björkander


URL: http://www.kathe.nu



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: