RÖJT RUNT I KODMALLARNA

| Postat i: vardag
0
en random bild på mig o sis
 
Å herre jesus vad jag suttit mig in i kodmallarna ikväll/natt, som ni ser i sidomenyn så har jag gjort lite ändringar osv. Så mycket jobb för en sån liten ändring, haha men är riktigt nöjd och glad att jag klarade det på egenhand. Hoppas det var värt det :) Sa till mig själv att jag skulle lägga mig hyfsat tidigt, men ändå hamnar jag här för att jag inte kan släppa datorn..... fyyyyyyyyyyyy. Nu måste jag sova för imorgon kommer Hanna hyfsat tidigt och vi ska ut o fota, sen rullar väll dagen på men för er som inte somnat än, godnatt 
 
glöm inte frågestunden som avslutas 1januari
inlägget har ni häääääär :p
Hittills till RÖJT RUNT I KODMALLARNA





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: