EMINEM - KUNGEN AV ALLA RAPPARE

| Postat i: videor
1
några snapshots från musikvideon
 
Godmorgon vänner!
Hoppas ni har det bra? jag har det jävligt bra, sitter och kollar på eminems (&rihannas) nya musikvideo till The Monster. Jag dör om och om igång för att eminem är så grym och snygg och bäst! Han är verkligen grym på sin sak, att rappa. Och se bra ut såklart :-) 
Nej men ni måste kolla, annars dödar jag er. hhahah så brukar jag hota Hanna, de är kul. mycket kul.
Hittills till EMINEM - KUNGEN AV ALLA RAPPARE


Robin

Eminem är rap kungen, så enkelt är det. Imo, så finns det ytterst få bra och talangfull rappare kvar nu mera. Btw, checka in bandet "Red Ants". Jag tror du kommer att gilla de =)


URL: http://thegamingground.com/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: