summer

| Postat i: style
0
HÄR // HÄR // HÄR

Vem är jag? Jag använder ju inte klänningar? Men detta år är jag riktigt taggad på att använda klänning. Det är så fint och dessutom RIKTIGT skönt. Funderar starkt på att ha den vänstra på skolavslutningen, något enkelt men ändå gulligt typ. Bara tanken av att jag ska ha klänning är stor så det räcker med något litet som inte sticker ut så mycket, haha. Till det ska jag nog ha svarta, låga converse eller jag funderar på det.
 
Långklänningen har jag testat fast i annat mönster och var riktigt snygg, man kände sig så vuxen, haha. Den ska jag allt ha i turkiet en härlig kväll när vi ska mot resturangen, åh vad jag längtar till turkiet och sommaren!!
 
Nu ska jag sova, är så jävla trött, vi hörs imorgon. Puss!
 
Hittills till summer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: