SATURDAY

| Postat i: vardag
2
 
Är så dålig på att sova...
Vaknade vid 8 och kunde inte somna om så tog mig ut på en timmes powewalk ungefär. Var riktigt skönt, dock var jag riktigt hungrig :( Men nu har jag käkat upp frukosten och ska snart iväg till gymmet för att döda absen lite granna! 

GOOD NEWS:
för mig, höhö. Jag och mamma har anlitat en hälsocoach/pt som ska hjälpa oss att nå våra mål och även hjälpa mig med mitt knä! Så idag har vi fått en inloggningen till en app där vi ska fylla i exakt vad vi äter och hur mycket vi rör  på oss. Jag har ju haft lite problem med maten och de ska bli skönt att se svart på vitt om jag äter för lite eller för mycket mat! På tisdag har vi bokat in en tid till mig då vi ska sätta oss ner och prata och jag ska få ett skräddarsytt matschema & träningsschema som ska hjälpa mig att nå mina mål. Ska bli skönt att informeras lite mer och få ännu mer kunskap inom detta ämne. Jag tänkte att jag lägger upp vad vi pratade om och hur jag ska träna och äta för att kunna nå det jag vill osv, så efter tisdag kommer det ett inlägg med mitt nya upplägg! :) Längtar otroligt mycket! :D
 
ha en bra dag! :)
Hittills till SATURDAY


Mikaela♥

Härlig bild!


URL: http://lmikaela.blogg.se
GoForFit

Kul!! :)


URL: http://goforfit.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: