VÅRKÄNSLOR

| Postat i: vardag
0
min nya favorit
Hej people!
Hur mår ni? Jag mår iallafall fett bra!! Det är sjukt varmt och tog tillochmed vårjackan idag som är lite för liten, men jag bryr mig inte för det är vår :DDDDDDD Ska kolla på ridestore & junkyards sida nu för att se om man kanske hittar nån bra vårjacka. Det är en ny vecka och nya möjligheter, går i skolan endast 3 dagar för att vi ska ha utvecklingssamtal på torsdag och fredag. Eller skolan ska ha det och då blir alla lediga, yeeeey. På lördag så ska det vankas stor cheatday, Har inte ätit nått onyttigt på länge och nu efter detoxen ska det bli extra gott, Kebab eller pizza till middag och sedan glass & godis framför film. Lääääääängtar så! Nu ska jag fortsätta med vårat projekt vi har i engelska och typ älska livet, haha så glad är jag ? :)
Hittills till VÅRKÄNSLOR





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: