Q/A VAD SKA JAG ÄTA SOM KVÄLLSMÅL?

| Postat i: svar på kommentar
0
Hejsan Erica! 
Jag är en tjej som bor i stockholm som har blivit väldigt insperarad utav din blogg, jag har en fråga till dig! 
Jag äter middag varje dag runt 16.00 sen går ja till gymmet och tränar, vad kan ja äta runt 20.00 nör ja kommer hem från et träningspass? en del säger att ja kan äta banan och dricka ett glas oboy eller ett glas mjölk? 
gillar inte bär o kvarg osv så de avstår jag gärna ifrån.. 
snälla hjälp mig vill ner i vikt!!
 

Hejsan! 
Åh nämen vad glad jag blir av det men till frågan, om du äter middag vid 16:00 så tycker jag att du ska äta kvällsmål vid 19:00 istället för det blir nästan lite för länge mellan 16:00 och 20:00 enligt mig, men det får man känna själv hur man mår. Oboy är inte alls nyttigt så det tycker jag att du ska ta bort och kanske dricka det på helgen istället. Men man kan göra olika smoothies eller bara äta vanlig yoghurt med bär & musli. Annars kan du äta bananpannakor eller kokta ägg. Det finns mycket man kan äta men man måste inte äta kvarg bara för att alla andra gör det som tränar.
 
Så jag tycker att du ska testa olika smoothies, det finns så många olika recept och det är så enkelt. Det vanligaste att ha i är naturell yoghurt, banan & lite frysta bär. Men sen kan man ha i lite vad man vill, det viktigaste att du har i nått protein som mjölk, yoghurt eller kvarg. Man känner inte kvarg smaken lite mycket om man mixar det i en smoothie. Men du får testa dig fram och återkomma om det var något oklart.
 
Jag tycker också att du ska kolla in min och min kusins andra träningsblogg där vi lägger upp massa recept och andra tips inom träning & hälsa. Det är oftast där jag brukar svara på sånna här frågor, men eftersom du var anonym så kunde jag inte maila tillbaks. För att komma till bloggen klicka HÄR.
stora kramar till dej!
Hittills till Q/A VAD SKA JAG ÄTA SOM KVÄLLSMÅL?





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: