BÄSTA HELGEN PÅ LÄNGE

| Postat i: vardag
2


Jag ääääääääälskar att åka snowboard

Äntligen hemma! 
Efter en grym helg uppe i romme är jag hemma och är superskönt, även fast jag haft den bästa helgen på länge så är det alltid skönt att komma hem. 

Min morbror filmade ganska mycket med sin gopro, blev mycket vurpor & snygga hopp som jag längtar att få se. Han brukar oftast göra massa filmer o lägga ut på youtube så den kommer säkert ut på bloggen med. Jag hoppade riktigt högt (för mig på snowboard) och ramlade ganska rejält å vill verkligen se hur de såg ut, haha!

Det blev en ganska lång väg hem pga vi körde fel osvosv. Sista biten på motorväg var riktigt läskig, det snöade galet mycket, var halt och såg knappt vägen så det tog extra lång tid. Men nu är jag hemma och det känns bra, fast inte lika bra när jag tänker på hur tidigt jag ska upp imorgon för skolan. 

För er som inte vet så är jag ändå ganska ny på snowbard det är därför jag tycker det är så kul! Gillar att lära mig nya saker och detta är nog en av det bästa sakerna jag testat på och ska verkligen fortsätta med det & utvecklas höhö. 
Hittills till BÄSTA HELGEN PÅ LÄNGE


Julia - Foto

Älskar också att åka snowboard, så himla kul! :D


URL: http://juliaofelias.blogg.se/
sarah

ååh det är så kul i Romme!
har varit där två gånger med min gamla klass :)


URL: http://sarahslifes.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: