WORKOUT AND FOOD

| Postat i: recept
1
 
Blev glad när jag såg kalorierna efter core-passet, brände mycket mer denna gång än förra gången, det är så roligt när man orkar mer och mer. Men körde även 20minters joggning innan passet började eftersom jag inte gick pw:n imorse. Nu har jag ätit en god middag bestående av kyckling blandat med fetaost och soltorkade tomater (bäääästa) och till det hade jag kokt broccoli, supergott! Nu är jag riktigt trött efter första skoldagen och såklart efter passet ;) ska bli så skönt att sova sen :D 
 
Recept:
- ½/1 broccoli
- ½/1 kycklingfilé
- ca 3/4 soltorkade tomater 
- lite fetaost 
 
Gör såhär:
- koka broccolin tills den är klar & stek kyckling
- skär kuber av fetaost och skär tomaterna i mindre bitar
- blanda ihop kycklingen med fetaosten & tomaterna
- servera! 
enkelt, gott & nyttigt!
 
 
Hittills till WORKOUT AND FOOD


Emilija Romaite - Träning&Hälsa

ser smarrigt ut!

sv: åh, tack haha :D


URL: http://RRomaites.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: