So long under water I couldn't hold my breath anymore

| Postat i: Porträtt
0
Kamera: Canon eos 40d + 50mm 1.8
modell: Carolin Björkman
Så kul att hitta gamla bilder!
Hittade denna från en photoshoot som jag hade i somras med Carolin. Carro visade mig en bild som var grymt snygg och vi började genast planera en liknande bild eftersom vi fick så mycket inspiration, Det var en helg jag följde med carros familj till Dalarna och det var inte alls varmt i vattnet så det fick bli i vattnet 10sek och upp och värma sig lite, haha. Fotade grymt mycket under den helgen det var så mysigt vi badade tunna, satt i bastun och badade även fast det var typ 10 grader, verkligen en helg jag skulle vilja leva igen
 
Hittills till So long under water I couldn't hold my breath anymore





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: