SNÖ OCH BESÖK HOS LIAM

| Postat i: Porträtt
0
 
Vandring i snö till brorsan, lekte lite med lego och åkte sedan pulka. Var otroligt kallt ute så det blev ingen lång tid ute, sen vandrade frida och jag hem och har typ legat i sängen ända sen dess, imorgon är det måndag och känner bara NEEEEEEEEEEEEEEEJ. typ så. 
 
Idag har det vart min vilodag (sånt som jag har alldeles för sällan :////), och känner ingen energi alls, jag får sån energi av att träna och bara få komma ut och springa eller köra lite på gymmet. Men man måste ha vilodagar, superviktigt! Tråkigt, men sant. Imorgon är jag igång igen och ska snart börja med ett nytt träningsschema för nästa veckan, ska köra Ida Wargs 10 veckors utmaning (löpning), är supertaggad på det o ska bli skitkul. Kolla in hennes blogg imorgon så ska ni se vad jag menar! Annars så kan jag knappt bärga (hahah) mig för att få springa en tur i skogen, ;))))))
 
Hittills till SNÖ OCH BESÖK HOS LIAM





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: