P H O T O S H O P - i love you

| Postat i: photoshop
2
en dag utan nått att göra resulterar expriment i ps.

Jag har bara så tråkigt, fast jag vill egentligen inte göra nått förutom att kolla på film och dricka te. Så vet egentligen inte om jag har så tråkigt? Angående byta bloggportal till vionno, så kommer jag göra det. Jag har fått svar på mitt mail och det var en kille som skulle fixa ihop en blogg till mig! Jag känner mig ändå lite osäker har preeeeecis gjort om min blogg till hur jag vill ha den och har ganska mycket matrial på denna blogg som jag vill ha över till nya, men ska maila dom senare och se hur allt funkar. Jag hoppas ni också följer mig på min nya blogg och att ni inte bara slutar för att jag byter , hihi. Men mer info kommer senare :p kram på er.
 
Hittills till P H O T O S H O P - i love you


Klara-Fina Hansson

sv; tack :) fin blogg har du med!


URL: http://klarafina.blogg.se
Lina

Snygg bild :D


URL: http://linawestrins.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: