HAT PÅ INTERNET

| Postat i: vardag
2
 
Varför ska det finnas så mycket hat på internet? Jag förstår inte vad meningen med det? Jag har inte alls fått många hat-kommenterar men det är ju klart jag är inte så känd (än, hehe). Men dom man får sätter sig direkt i hjärnan och man tror inte man ska tänka så mycket på det men man gör det. så otroligt mycket! Jag måste bara säga jag förstår inte hur kändisar som Justin Bieber (& många fler såklart) klarar det. Jag får typ 1-3 medans han får så grymt mycket och kan fortfarande vara glad, det är så grymt starkt utav honom! Delvis därför jag beundrar Justin så sjukt mycket. 

Elaka kommentarer är ju inte bara på bloggar men det är väll där det mesta kommer fram. Man kan säga precis vad man vill, man kan såra någon så grymt mycket utan nån man egentligen inte vet vem det är och det är bara sorligt. Den som skriver hat-kommentarer, asså.. jag förstår inte på någon skala hur hen kan må bättre av det? Om hen inte gillar t.ex, min blogg/utséende eller vadsomhelst så varför är hen då inne på min blogg och bara måste kommentera vad hen tycker för då kan ju jag ändra mig och bli en bättre människa... eller? Jag är inte alls beredd på att få hat-kommentarer och jag vet inte om jag någonsin kommer vara det men jag beundrar er som lyckas att inte bry sig och bara se bort från det! Ville bara skriva av mig för allt hat som pågår på internet gör mig så jävla förbannad. Jag ser massa människor kommentera på andras vines och förstår inte hur man kan vara så grymt elak? jag förstår verkligen inte. det är helt sjukt, ni som är hatare är helt sjuka. usch.
 
Så, ville bara uttrycka mig lite och hoppas de flesta håller med mig, dom som inte gillar min blogg kan bara dra, då är detta inget för er! tack för mig, kraam 
 
Hittills till HAT PÅ INTERNET


Amanda Andrén

Gud vilka fina bilder du har på din blogg, det gör mycket! (Y)

Svar: Åh tack! Vad glad jag blir :D
erica björkander


URL: http://fames.se/mandaandren/
Annie

Vilken fin blogg du har! :)

Svar: Åh tack :D
erica björkander


URL: http://nattstad.se/anniebrunsten



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: