D O G G I E

| Postat i: kamera
2
eftersom jag har brist på bilder får ni en gammal bild med ny redigering.

Godmorgon vänner, idag är det fredag och jag är så nedrans trött, adidasbyxorna är på för att jag inte riktigt orkar bry mig vad jag har på mig idag, det är en sån dag idag. Vi har bara 3 lektioner idag vilket är superskönt!! Efter skolan drar jag hem och senare ska jag och min familj till stockholm för att fira min kusin, blir massa god mat och trevligt sällskap. Idag är det min cheatday så ska äta lite onyttigt idag vilket jag längtat otroligt mycket efter, haha! 

Resten av helgen kommer jag inte göra nåt speciellt, på söndag ska jag ut och springa med Josefin igen och senare på kvällen ska jag och min syster äta middag hos pappa men imorgon ska jag inte göra nååååånting, ska bli riiiktigt skönt. Denna vecka har vart otroligt seg för mig, iaf på morgonen. Har haft jätte svårt att komma upp även fast jag har sovit bra? Ajaaaaa, ha en bra helg så hörs vi, kram!
 
Hittills till D O G G I E


Nilla

Sv: Tack så jättemycket! :)


URL: http://www.nillalindstrom.blogg.se
Annika

Så fin hund!


URL: http://blogofphoto.webblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: