T U R K I E T ! ! !

| Postat i: vardag
2
 
Om 117dagar bär det av till turkiet!!!! Är så himla glad och ska bli så grymt kul! Åker dit med min syster & min mamma och är det i 8 hela dagar, känns skönt att ha en hel extra dag istället för en vecka, vi skulle tagit 9 dagar men fanns inte att välja men detta blir lika bra! Så nu gäller det att sätta igång med träning på riktigt fast det har jag redan gjort men ska såååååå ha magrutor när vi kommer dit. Tänker bara på alla hotellfrukostar, massa frukt och aaaaaaaallting. Längtar som in i bängen. Ska fota & filma så mycket så det inte finns på världskartan, fanns också internet vid receptionen så lite uppdatering på instagram kommer det nog bli, vet inte riktigt hur jag gör med datan, men tar nog inte med den för kommer nog inte ha tid för det. :D 

Har skrapat ihop 2 hela resor på detta år redan och det har jag aldrig gjort förut, höhö. Plus att det blir fler mindre resor som romme om några veckor och lite så. Men är verkligen exalterad på allting just nu!!

ska börja med lunchen snart och sedan blir det iväg till gymmet för att döda magen efter det blir det kanske en pw i skogen, kan inte gå på bandet för knät men det blir ju bara härligare att gå utomhus än inne.
 
Hittills till T U R K I E T ! ! !


Miranda

ååh, vill också resa. har en resa planerad men inte bokad till egypten med min fina familj över jul och nyår. hoppas den blir av! vill ha sol! ♥

Svar: Åh låter hur härligt som hest! :D hoppas ni åker :)
erica björkander


URL: http://mirandahjalmarsson.blogg.se
felicia

åh vad härligt :)


URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: