RECEPT & MÅL MED MIN TRÄNING

| Postat i: svar på kommentar
0
 
Hemmagjord proteinbar? Recept på den skulle uppskattas :D
 
Här har du det:
- ca 3-6 stycken sorters nötter (t.ex, cashewnötter, solroskärnor, jordnötter, valnötter, sötmandel)
- 1 äggvita
- torkad frukt (jag använder antingen tranbär eller russin men tranbär är min absoluta favorit!)
- proteinpulver (1-2 skoper)
 
gör såhär:
- blanda ihop allt och mixa så att allt håller ihop bättre.
- sätt ugnen på ca 225 grader.
- lägg hela ''smeten'' på en plåt med bakplåtspapper och försök smeta ut allt så det blir lite smalare 
- håll koll på barsen tills dem ser klara ut, jag vill inte ha allt för ''knaprigt'' så tar ut dem efter 10-15min.
- ta en kniv och skär upp dom i den storleken du vill själv vill ha.
- låt dem svalna och lägg sedan i en burk.
supergott och nyttigt! 
 
 
Låter som en super plan! Skulle själv aldrig klara av de tidiga morgnarna haha! Men jätte duktigt av dej! Vad är ditt mål med träning? Siktar du på nåt speciellt eller tränar du bara för att det är roligt och hälsosamt? :-)
Ja det hoppas jag att det är också, i början blir det nog jobbigt men det kommer nog bli som en vana sen. Mitt mål är väll att bli bättre inom detta. Jag vill blir starkare och få snygga muskler men vill också förbättra min kondition så jag kan springa 1 mil och kanske ännu mer? Jag tränar ju också för att jag gillar det, jag tycker att det är superkul och får mig att må så bra! Utan träning mår jag inte bra, behöver jag tänka så är gymmet det bästa för mig. Ibland är det inte alls kul att träna men om man gör  det så är det först och främst en otroligt skön känsla efter passet och sen så blir man så stolt över sig själv att man faktiskt klarade att gå till gymmet istället för att ha suttit i soffan. Men jag planerar att träna hela mitt liv så just nu känner jag att jag vill köra hårt för att få resultat men sen kommer det komma veckor när motivationen är nere och då är det bara att vila en vecka och köra igång nästa, detta är ingen diet eller nått som jag gör för tillfället utan detta är en hälsomsam livsstil som jag vill leva efter för ca resten av mitt liv! hoppas du fick svar på min fråga, kram! :D
Hittills till RECEPT & MÅL MED MIN TRÄNING





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: