MY STYLE

| Postat i: style
0


Några av mina outfits + sovoutfit (haha)
 
Har inte haft min egna stil förns jag började på gymnasiet, jag hade på mig kläder som var populärt då och hade sånt som alla andra hade. Sommaren innan ettan så kände jag att jag ville ha kläder som passar mig och gör mig till den jag är. Jag började ha min egna stil vilket var keps, stora kläder, ryggsäck osv. Körde stenhårt med det och har nu börjat ''tröttna'' på att inte ha klänningar och mer tjejiga kläder. Men insåg sedan att jag ska ju ha min egna stil så jag har nu börjat ha klänningar till finare tillfällen osv. Men det är så skönt att kunna ha kläder som beskriver vem man är och personligheten. Jag var först rädd att kunna ha keps när ingen annan hade det i min klass men insåg lite senare att det är jag och slutade bry mig vad andra tyckte om mina kläder o min stil. Det är så kul att kunna testa massa olika stilar samtidigt, klänning med sneakers osv osv osv. nej men det är bara att testa sig fram med massa olika stilar och ha på sig saker man känner sig bekväm med. Men jag föredrar street-looken (haha) känner mig otroligt bekväm i det och känner att det är jag. Var inte rädda att hitta eran egen stil, be you! 
Hittills till MY STYLE





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: