MOTIVATION

| Postat i: ätbart
0
hallon, banan, apelsin, nötter, jordnöttssmör.
Äta på kvällen är nog det godaste som finns
Jag har fått grym motivation nu alltså, genom att kolla instagram så får jag så grymt mycket inspiration. Kommenterar andras foton och folk kommenterar på min instagram och det är så kul att kunna motivera och bli motiverad av alla fitnesstokiga människor precis som mig! Hade en sån otrolig dag idag och det känns skönt att bli på lite bättre humör. Alla har dåliga dagar och idag var det min. Men imorgon är det ny dag och då är det legday och ska kötta massor på gymmet för att kunna slappna av lite. Ska även köra fat burning workout som Ida Warg har gjort på hennes youtube kanal. Eftersom jag ej kan pwa, cykla eller springa så passar det perfekt! 
 
Nu ska jag börja fixa iordning mig och börja packa lite för imorgon. 2 dagar kvar tills fredag, håll uuuut! 
 
Hittills till MOTIVATION





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: