MORGONGYM & SANDYS

| Postat i: vardag
1

gymmet imorse och just nu
 
Sitter just nu på sandys och dricker chai latte, vi börjar inte förns efter lunch så vi passar på att ta det lite lugnt och hänga på sandys! Imorse ringde klockan 06:20 och det var dax för gymmet. Körde 45 minuters kondition. Hade egentligen inte planerat att gå till gymmet men när jag öppnade instagram så var det massa andra som skulle till gymmet på morgonen så fick en kick å drog dit. Synd att jag inte hade tänkt på det tidigare då skulle jag haft mycket mer tid att göra annat men anyways. Imorgon ska jag nog gå upp lite tidigare så jag kan dra till gymmet innan skolan. hare bra så hörs vi senare! kram
Hittills till MORGONGYM & SANDYS


Emilija Romaite - Träning&Hälsa

Åh vad härligt med gymmet på morgonen, dock hinner jag inte :/

Svar: Åh vad synd, det är så himla skönt!!
erica björkander


URL: http://RRomaites.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: